آرایش مو

با ترند‌های رنگ مو سال 1400 آشنا شو!

پس از گذشت مدت زیادی اکنون زمان تغییر و تحول برای سال جدید فرا رسیده است و چه چیز بیشتر از رنگ کردن مو می‌تواند در چهره فرد تغییر و تحول ایجاد کند. سال 1400 زمان بازگشت و امتحان دوباره رنگ های روشن است. ترند‌های رنگ مو سال 1400 می‌توانند ظاهر شما را تا حد زیادی تغییر دهند. بسیاری از متخصصان میکاپ و زیبایی به بازآفرینی سبک‌های قدیمی پرداخته اند و تحولی در ترند‌های رنگ مو سال 1400 ایجاد کرده اند. اگر شما هم جزو بانوانی هستید که تمایل دارید یکی از ترند‌های رنگ مو سال 1400 را امتحان کنید با ما همراه باشید.

شماره 1: واریانس بنفش نقره‌ای

یکی از ترند‌های رنگ مو سال 1400 ترکیب رنگ مو بنفش و نقره‌ای است. این ترکیب را ممکن است بارها به عنوان سایه چشم امتحان کرده‌ باشید و از آن لذت برده باشید، بی شک این ترکیب بر روی مو نیز به همان اندازه زیباست. رنگ نقره‌ای سبب درخشان شدن رنگ بنفش بر روی مو شده و یک ترکیب جذاب برای پوست‌های روشن و گندمی است. البته این رنگ مو به مراقبت بسیاری نیاز دارد و در صورت عدم استفاده از شامپو مناسب رنگ آن به سرعت تغییر پیدا می‌کند.

ترند‌های رنگ مو

شماره 2: رنگ های لایه ای

این مدل مو در سال 1400 مجدد ترند شده است زیرا سال حدود 20 سال پیش افراد مشهوری مانند کریستتینا آگیلرا و آوریل لاوین این سبک از رنگ مو را امتحان کرده اند اما با نسخه جدید آن بسیار تفاوت بسیاری دارد. نسخه قبلی این سبک رنگ مو دارای برجستگی های بزرگ رنگی مانند (رنگ موی پلاتینی بین موهای طبیعی تیره است) در صورتی که سبک مدرن آن که برای سال ۱۴۰۰ ترند شده، ظرافت بیشتری به همراه دارد و از رنگ های متضاد کمتری استفاده می‌شود، به عنوان مثال برای رنگ مو تناژ قهوه‌ای یا شرابی، تناژ روشن قرمز یا کاراملی استفاده می‌شود.

شماره 3: رنگ موی رز سرخ

یکی از ترند‌های رنگ مو سال 1400 رنگ موی رز سرخ است که دقیقا همانند اسمش همرنگ گل سرخ می‌باشد و برای پوست های سبزه و گرم به عنوان یک رنگ محبوب که روی ظاهر تاثیر بسزایی دارد شناخته می‌شود. شاید نگران دلزدگی از این رنگ مو باشید اما به شما اطمینان می‌دهم از آن خسته نمی‌شوید زیرا این رنگ به عنوان یک هایلایت کمرنگ با رنگ های قهوه ای و صورتی بر روی مو قرار می‌گیرد. برای آنکه رنگ موهایتان را تغییر دهید و چهرتان را شاداب تر نشان دهید، این رنگ مو یک گزینه مقرون به صرفه است زیرا در مرحله اجرا به زمان زیادی نیاز ندارد و خودتان در خانه می‌توانید آن را انجام دهید.

رنگ مو

 

شماره 4: هایلا‌یت فانتزی روی موی طبیعی

بی شک یکی از ترند‌های رنگ مو سال 1400 که در بین بانوان به سرعت محبوب شده، هایلایت فانتزی روی موی طبیعی است. رنگ‌ موهای قرمز، سبز، صورتی، آبی و … را روی موهای طبیعی خود امتحان کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. اگر می‌خواهید جوان و شاداب به نظر برسید این انتخاب یک گزینه عالی برای شما است که به راحتی می‌توانید در خانه انجام دهید.

اگر دوست دارید حالت جدیدی از آن را بر روی موهای خود امتحان کنید:

دو قسمت جلویی مو را به کمک یک برس دسته نازک جدا کنید. سپس آن را دکلره کرده و با یک قلم مو و فویل کارتان را شروع کنید. ابتدا فویل را زیر قسمت جدا شده قرار دهید و سپس با موهایتان را از ریشه رنگ بگذارید. سپس فویل را جمع کنید و اجازه دهید حدود ۴۵ دقیقه بر روی موهایتان بماند سپس آن را با آب ولرم آب کشی نمایید.

نکته مهم: رنگ های فانتزی به مراقبت بسیاری نیاز دارند اما عموما ماندگاری این رنگ مو کم است و به مراتب رنگ آن کمرنگ می‌شود.

شماره 5: تغییر رنگ ریشه مو

آیا دوست دارید رنگ موهای خود را تغییر بدهید اما نگهداری و مراقبت از آن برای شما دشوار می‌باشد؟ اگر پاسختان مثبت است بهتر است حتما این سبک رنگ مو ترند شده را امتحان کنید و رنگ ریشه موهایتان را تغییر دهید. این تغییر رنگ باید دو الی سه درجه روشن تر از رنگ طبیعی موهایتان باشد تا ظاهر آن غیر معمول و عجیب جلوه نکند. بهتر است برای اعمال این مدل مو از یک متخصص زیبایی کمک بگیرید زیرا ممکن است ریشه موهایتان دچار آسیب شود. فرقی ندارد رنگ پوستتان تیره باشد یا روشن زیرا این رنگ مو مناسب تمامی پوست ها است.

ترند‌های رنگ مو سال 1400

شماره 6: بلوند کاراملی

اگرچه بالیاژ‌ در سال های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است اما آمبره بلوند کاراملی امسال رکورد بالیاژ را زد. نکته بسیار مهم در این رنگ مو پیدا کردن آرایشگر متخصصی است که بتواند به خوبی مو را رنگ آمیزی کند زیرا این یکی از ترند‌های رنگ مو سال 1400 است که می‌تواند برای مدت طولانی و حتی در سال‌های آینده، رنگ دلخواه بانوان باشد به همین سبب بهتر است تغییرات روی مو به خوبی و با دقت انجام بگیرد تا از سوختن مو و خشک شدن بیش از حد آن جلوگیری شود. این رنگ قطعا به مهارت زیادی احتیاج دارد و اگر بخواهید آن را بدون زحمت و هزینه بدست آورید قطعا ناامید خواهید شد.

شماره : رنگ موی شامپاینی

رنگ موی شامپاینی که بسیاری افراد آن را به عنوان رز گلد نیز می‌شناسند یکی از برترین ترند‌های رنگ مو سال 1400 انتخاب شده است و از ترکیب رنگ مو صورتی و بژ بدست می‌آید. این رنگ به موها ظرافت می‌بخشد و برای اعمال آن به وسواس و دقت بالایی نیاز است زیرا حتما باید پیش از آن موها را دکلره کرد.

 

شماره 8: هایلایت رنگین کمان

یکی از رنگ موهای خلاقانه که در سال 1400 ترند شده و بیشتر جوانان از آن استقبال می‌کنند ایجاد هایلایت رنگین کمان بر روی قسمت جلویی موهای خود است. هایلایت رنگین کمان یکی از ترندهای رنگ مو 1400 است که برای بیان آزادی و به عنوان یک شعار به کار می‌رود.

ترند رنگ مو

شماره 9: رنگ های پاستیلی

رنگ های پاستیلی به طور کلی برای رژ لب، لاک و حتی رنگ مو مورد استفاده قرار می‌گیرد و یک انتخاب جذاب برای فصول گرم می‌باشد. این رنگ مو در سال 1400 مورد توجه اینفلوئنسر میکاپ آرتیست‌های زیادی قرار گرفت و آن را امتحان کردند. البته بیشتر افرادی که از این رنگ مو استفاده می‌کنند. بهتر است پس از اعمال این رنگ مو، موهایتان را به شیوه دلخواه خود ببافید تا زیبایی آن افزایش یابد.

به طور کلی، انتخاب رنگ مو به سلیقه و علایق فرد مرتبط است و نمی‌توان برای آن رنگ های محدودی در نظر گرفت اما هر ساله متخصصین صنعت زیبایی، سبک و یا رنگ موهای جدیدی را ارائه می‌دهند تا بانوان با ایده گرفتن بتوانند ظاهری زیبا، مطابق مد و منحصر بفرد برای خود ایجاد کنند. امیدواریم از مقاله بالا لذت برده باشید. به نظر شما کدام یک از ترند‌های رنگ مو سال 1400 زیباتر است؟

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 0 / 5. مجموع آرا: 0

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا