آرایشمد و فشن

رنگ سال 2020 در آرایش، لباس برای خانم ها و دکوراسیون

هر سال طبق یک رسم محبوب چند ماه قبل از سال جدید میلادی دوست داریم بدانیم امسال، رنگ سال چیست و چه رنگی مد شده است! در این مطلب به شما می‌گوییم که رنگ سال 2020 چه رنگی است. در مطالب پیشین راجع به این‌که « چه رنگ مویی مده » صحبت کردیم. در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید با رنگ سال 2020 چگونه در آرایش هایمان استفاده کنیم.

رنگ سال 2020 چه رنگی است؟

تقریبا همه کسانی که با صنعت مد و فشن سر و کار دارند با نام پنتون آشنا هستند. سازمان پنتون سیستمی به نام، سیستم تطبیق رنگ طراحی کرده است که دارای یک پالت رنگ استاندارد است تا طراحان و گرافیست‌ها از این پالت به عنوان مرجع رنگی استفاده کنند. از سال 2000 هم، پنتون تصمیم گرفت هر سال یک رنگ خاص را به عنوان رنگ سال مشخص کند. انتخاب رنگ سال سالانه بر اساس فرستادن پرسشنامه به متخصصین و طراحان پوشاک معروف سراسر دنیا، نظر سنجی مردمی، تاثیر فیلم، هنر و مد و با بررسی آن ها انتخاب می‌شود.

 رنگ سال 2020 یا 1399 هم امسال  رنگ آبی کلاسیک انتخاب شد. این رنگ القا کننده حس اعتماد، صداقت پایدار و تزریق آرامش است.

با معرفی رنگ سال  ۲۰۲۰ شاهد انواع لباس‌ها، آرایش‌ها، دکور منزل به رنگ سال خواهیم بود، رنگ آبی عمیق یا آبی کلاسیک را می‌توانید با رنگ‌های متضاد و مکمل ست کنید.

گفتنی است که برخی سایت‌ها و صفحات در فضای مجازی، رنگ سال 2020 یا ۱۳۹۹ را سفید مرجانی اعلام کرده بودند که تکذیب شد.

ست رنگ آبی کلاسیک و نارنجی-خانومی

لباس رنگ سال 2020 برای خانم‌ها

رنگ‌ها نشان‌دهنده احساسات ما هستند و رنگ آبی کلاسیک برای لباس رنگ سال 2020 نشان‌دهنده آرامش، ثبات و اطمینان بخشی است.
رنگ آبی هرگز از مد نمی‌افتد برای همین اگر هنگام خرید لباس‌هایی با این رنگ مردد هستید، باید بدانید نیازی نیست نگران باشید زیرا این رنگ هرگز از مد افتاده و غیر قابل استفاده نمی‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های رنگ آبی کلاسیک در لباس‌ها این است که در هر جمعی قابل استفاده است، تفاوتی ندارد به یک جشن عروسی دعوت شده‌اید یا یک گردش دوستانه، رنگ آبی در هر مکانی زیبا و متناسب است.
می‌توان گفت هر خانم با هر مدل اندام و با هر رنگ و تناژ پوست می‌تواند یک پیراهن آبی کلاسیک داشته باشد. همچنین داشتن شلوار  آبی کلاسیک یکی از رنگ‌های مهم در انتخاب یک استایل زیبا و به روز است.
پیشنهاد می‌کنیم به عنوان رنگ‌های مکمل برای لباس‌های دیگر یا اکسسوری‌ها از رنگ‌های سفید یا آبی استفاده کنید تا جذابیت رنگ آبی حفظ شود.

رنگ‌های مکمل رنگ آبی-خانومی

رنگ های مکمل رنگ سال (آبی کلاسیک)

در کنار رنگ آبی کلاسیک، رنگ قهوه ای را نیز بیشتر خواهیم دید که این رنگ از تخته سنگ‌های کنار ساحل الهام گرفته شده است. علاوه بر دو رنگ آبی دریایی و طیف‌های مختلف قهوه‌ای، رنگ‌های سفید شبیه رنگ ماسه‌ها و رنگ سبز نزدیک به جلبک‌های دریایی نیز دیده می‌شود.

رنگ‌های دیگری که به عنوان رنگ بهار و تابستان 2020 ممکن است بیشتر ببینیم از جمله: قرمز – قرمز حنایی – زرد زعفرانی – سبز چمنی – پرتقالی – نیلی – کرم –  دارچینی – بنفش.

رنگ سال 2020 در دکوراسیون منزل-خانومی

رنگ سال 2020 در دکوراسیون منزل

یکی از مواردی که  همیشه رنگ سال در آن تاثیر گذار است، دکوراسیون منزل است که هر ساله با انتخاب رنگ سال شاهد پیشنهاد یا پروژه‌های طراحان در دکوراسیون منزل هستیم.

امسال هم با مشخص شدن رنگ سال ۲۰۲۰ به آبی کلاسیک که رنگی بین آبی کاربنی و سورمه‌ای است و شاید می‌توان گفت رنگ لاجوردی، می‌توانیم دیوار منزل، مبلمان یا حتی با اکسسوری‌های کوچک مثل کوسن و ظروف دکوری و تابلو به رنگ آبی کلاسیک دکور کنیم که سادگی، آرامش و بی‌نهایت بودن را نشان می‌دهد.

رنگ آبی 2020 برای آرایش-خانومی

رنگ سال 2020 در آرایش

با معرفی رنگ سال شرکت‌های لوازم آرایشی هم محصولات خودشان را بر اساس رنگ سال تولید می‌کنند، تا خانم‌ها متناسب با رنگ سال آرایش جذابیت و گیرایی داشته باشند.

ترند پالت رنگی سایه 

 در سال جدید پالت سایه‌های چشم، بیشتر با رنگ آبی عمیق و سبز جلبک‌های کف اقیانوس و سفید رنگ ماسه‌ها با براقی بلوری خواهیم دید. انتخاب رنگ سایه متناسب با رنگ سال و ست کردن آن با کل آرایش و لباستان دارای استایلی شیک و مد روز خواهید بود.

مداد چشم متناسب با رنگ سال 2020

حتی برای یک آرایش ساده هم کشیدن مداد چشم و یا ریمل حرف اول را می‌زند. مداد چشم در آرایش تأثیر زیادی در فرم و شکل ظاهری چشم‌ها دارد. یک مداد چشم آبی نیز با ترند بودن رنگ سال جلوه‌ای ویژه و جذاب به چشمان شما خواهد داد.

لاک آبی

یکی از تمایلات خانم‌ها امسال لاک آبی به رنگ سال ۲۰۲۰ است. این رنگ شیک و فوق العاده امروزی است که می‌توانید با یک لباس نارنجی آن را ست کنید. این رنگ لاک برای افراد با پوست سفید بسیار مناسب است. اما به عنوان یک توصیه، اگر می‌خواهید به یک مصاحبه کاری بروید انتخاب این رنگ را برای شما توصیه نمی‌کنیم.

رنگ رژلب سال 2020

انتخاب یه رژلب به رنگ سال ممکن است کمی جسارت بخواهد و نتوان در هر جایی از آن استفاده کرد. اما بعضی از خانم‌ها خاص بودن و متفاوت بودن را دوست دارند و قطعا  رژلب آبی در برخی مهمانی‌ها و مراسم‌ها جلوه‌ای ویژه به آن‌ها خواهد داد.

رنگ یاسی در دکوراسیون-خانومی

رنگ‌های دیگر در آرایش 2020

علاوه بر رنگ سال 2020 ، رنگ‌های دیگری نیز در آرایش امسال ترند هستند که استفاده از این رنگ‌ها متناسب با استایل و تیپتان می‌تواند شما را شیک و جذاب نشان دهد.

رنگ قرمز حنایی

رنگ‌هایی مثل قرمز حنایی، بژ نیز در آرایش امسال بیشتر استفاده خواهد شد که از سنت و فرهنگ‌های قدیمی الهام گرفته است.

رنگ‌های براق و اکلیلی

رنگ‌های براق و شاین را هم امسال خیلی در سایه‌ها و آرایش‌های صورت خواهیم دید مثل بنفش براق و اکلیلی، قرمز پرجنب و جوش و رنگ طلایی که روی پوست‌های برنزه خیلی عالی می‌شود.

بنفش یاسی

رنگ‌هایی که در طبیعت کم‌تر دیده می‌شوند هم به آرایش 2020 اضافه شدند مثل بنفش یاسی، گلبهی و …

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: 0 / 5. مجموع آرا: 0

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا